Zákaznické centrum ČEZ - E.ON - RWE - PRE
Konečně jste pro sebe našli toho pravého dodavatele, jehož nabídka odpovídá přesně vašim požadavkům a nárokům na cenu? Gratulujeme! Nicméně podpisem smlouvy váš vztah s dodavatelem teprve začíná.Jenže vztahy nebývají vždy jen růžové a kolikrát je třeba akutně vyřešit vzájemná nedorozumění.
Přinášíme vám jednoduchý přehled telefonních čísel, služeb a informací, které vám mohou být poskytnuty v zákaznických centrech 4 největších a tradičních dodavatelů elektřiny a plynu - ČEZ, E.ON, RWE a Pražské energetiky (PRE).
Hledali jste kontakt na JINÉHO DODAVATELE? Přejděte zde přímo na seznam dodavatelů.
- Telefonní operátoři zákaznických center vám mohou podat informace v následujících záležitostech:
- Informace o platbách - změna výše záloh, změna způsobu plateb
- Informace o vašem tarifu - vysvětlení cen, přepočty na kWh
- Reklamace
- Přepis odběrného místa elektřiny a plynu na nového odběratele
- Asistence při odečtu elektroměru (plynoměru), nahlášení odečtu
- Asistence při změně dodavatele
- Ukončení odběru
Jaké dokumenty si připravit?
Čas jsou peníze a při volání na zákaznickou linku to platí dvojnásob. Než vytočíte číslo, buďte připraveni!
- Připravte si své zákaznické číslo nebo číslo předmětné faktury (oba údaje najdete při horním okraji faktury)
- Pro dotazy týkající se plateb si poznačte variabilní symbol pro platby
- Podle typu dotazu může být užitečné i číslo odběrného místa (EAN/EIC kód), příp.číslo elektroměru, plynoměru
Kdy volat?
Zákaznický servis ČEZ
Linka | Kontakt |
Zákaznická linka | 840 840 840 |
Poruchová linka | 840 850 860 |
Volání ze zahraničí | +420 371 100 100 |
ČEZ Asistent | 221 586 500 |
Fax | 371 102 008 |
[email protected] | |
Korespondenční adresa | ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Guldenerova 2577/19 326 00 Plzeň |
Doplňková služba ČEZ Asistent funguje jako havarijní servis v případě poruchy spojené s energiemi.
Kontakty na zákaznická centra, jejich adresu a otevírací dobu naleznete v rubrice ZÁKAZNICKÁ CENTRA ČEZ.
Pro kompletní přehled faktur, provedených plateb, výši záloh či udání samoodečtu je klientům zdarma k dispozici aplikace ČEZ-Online. Zákazníci mohou také čerpat slevových výhod a bonusů v podobě zvýhodněných vstupů na kulturní a sportovní akce díky věrnostnímu programu Šťáva.
Zákaznický servis E.ON
Linka | Kontakt | Pozn. |
Zákaznická linka | 800 77 33 22 | 7:00 - 20:00 |
Volání ze zahraničí | +420 387 861 111 (pro jižní Čechy) | 7:00 - 15:00 |
+420 545 141 111 (pro jižní Moravu) |
7:00 - 15:00 | |
Poruchová služba | 800 22 55 77 | elektřina |
1239 | plyn | |
E.ON Service | 840 113 114 | doplňkový havarijní servis od 25 Kč/měsíc |
[email protected] | ||
Korespondenční adresa | E.ON Česká republika, s.r.o. Středisko služeb zákazníkům Poštovní přihrádka 54 656 54 Brno |
Kontakty na zákaznická centra, jejich adresu a otevírací dobu naleznete v rubrice ZÁKAZNICKÁ CENTRA E.ON.
E.ON Energie24 je zákaznický online portál, který poskytuje 24h denně přístup k osobnímu účtu klienta. Přihlásit se je možné online na webové stránce dodavatele přes vyplněný registrační formulář.
Zákaznický servis RWE
Linka | Kontakt | Pozn. |
Zákaznická linka | 840 11 33 55 | non stop |
Volání ze zahraničí | +420 533 330 001 | |
Pohotovost | 1239 | plyn |
Skype | callcentrumrwe | doplňkový havarijní servis od 25 Kč/měsíc |
[email protected] | ||
Korespondenční adresa | RWE Česká republika Limuzská 12/3135 100 98 Praha 10 Srašnice |
Kontakty na zákaznická centra, jejich adresu a otevírací dobu naleznete v rubrice ZÁKAZNICKÁ CENTRA RWE.
Stejně jako konkurenti, i RWE nabízí zákazníkům možnost zřídit si svůj online účet na RWE Online Service. Kromě klasických výhod jako je přímá správa svého klientského účtu, mohou klienti čerpat slev a výhod z bohatého bonusového programu RWE Premium.
Zákaznický servis PRE
Linka | Kontakt | Pozn. |
Zákaznická linka | 840 550 055 | 7:00 - 20:00 |
840 555 333 | 7:00 - 20:00 | |
Poruchová linka | 1239 | plyn |
1236 | elektřina | |
Fax | 267 055 505 | |
[email protected] | ||
Korespondenční adresa | Pražská energetika, a. s. Na Hroudě 1492/4 100 05 Praha 10 |
Kontakty na zákaznická centra, jejich adresu a otevírací dobu naleznete v rubrice ZÁKAZNICKÁ CENTRA PRE.
Online servis a správa klientského účtu je u PRE zajištěna splikací Moje PRE snadno dostupnou na webových stránkách dodavatele. PRE pro své budoucí i stávající zákazníky vytvořil informační portál Energetický poradce, který nabízí osobní i online poradenství ohledně produktů PRE.
T: 840 550 555 (po-čt: 9:00-18:00 / pá: 9:00-12:00)
Email: [email protected]
Adresa: Jungmannova 747/28 - Palác TeTa, 110 00 Praha 1