vide
Váš dodavatel elektřiny E.ON se snaží být k Vám co nejblíž a proto disponuje velkým počtem kontaktních míst po celé republice.
Přistěhujte se do obce Olešnice v pohodě se společností E.ON Česká republika, s.r.o.
Právě se stěhujete do obce Olešnice a uvažujete o uzavření smlouvy se společností E.ON? Je to snadné! Kontaktujte společnost E.ON na lince 840 111 333 (pracovní dny 7 - 20 hodin) a uveďte:
- Vaši novou adresu (včetně PSČ)
- Vaše jméno
- Číslo elektroměru
- Předpokládaný datum aktivace služby
Budete připojeni v co nejkratším možném termínu.
Zeptat se technika společnosti E.ON
Plánujete opravy či výměnu elektroměru, ale nevíte jak na to? Profesionálové z technického oddílu společnosti E.ON Vám rádi zodpoví všechny dotazy či dokonce se u Vás pro řešení problému zastáví.
Máte otázku tykající se Vaší smlouvy?
Ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. Vám také poradí s délkou výpovědní lhůty, procesem změny dodavatele či s detaily Vaších účtů (výběr tarifu, cena za kWh, apod.) Kontaktujte zákaznickou linku společnosti E.ON na čísle 840 111 333 (pracovní dny 7 - 20 hodin).
Adresa, telefonní číslo a otevírací hodiny společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
E.ON poruchová linka: 800 22 55 77 (v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
E.ON zákaznická linka: 840 111 333 (pracovní dny 7 - 20 hodin)
V případě dotazů či drobných problémů, které nevyžadují osobní návštěvu kanceláře, společnost E.ON zřídila zákaznickou linku pro obyvatele obce Olešnice: stačí zavolat 840 111 333 (pracovní dny 7 - 20 hodin). Nicméně pro ty, kteří dávají přednost osobnímu setkání, existuje možnost navštívit nejbližší z kanceláří, jejichž kompletní seznam je k dispozici zde: