Fonergy KONTAKT

Updated on
min reading

Fonergy je úplným nováčkem na trhu. Společnost vznikla v roce 2012 a na počátku roku 2015 evidovala necelých 5 tisíc odběrných míst. Pomoci odlišit se od ostatních alternativních dodavatelů jí mají bonusy za přivedené zákazníky, dobrý klientský servis, minimální poplatky a především výhodné ceny za elektřinu a zemní plyn.

Recenze, přehled tarifů a další informace o Fonergy naleznete zde.

Telefonní číslo

Zákaznická linka* T.: 800 100 003
Poruchová linka plyn T.: 1239
Poruchová linka elektřina
  • 800 225 577 (E.ON)
  • 840 850 860 (ČEZ)
  • 1236 (PRE)

*Provozní doba po-pá 8:00 – 17:00

Online komunikace - email, skype

Email [email protected]
Skype nemcova.fonergy

Korespondenční adresa, sídlo společnosti

Korespondenční adresa, sídlo společnosti Stojanova 1336
686 01 Uherské Hradiště

Zákaznické centrum

Adresa Stojanova 1336
686 01 Uherské Hradiště
Otevírací doba po-pá: 8:00 - 17:00

Jaké dokumenty si připravit?

Čas jsou peníze a při volání na zákaznickou linku to platí dvojnásob. Než vytočíte číslo, buďte připraveni!

  1. Připravte si své zákaznické číslo nebo číslo předmětné faktury (oba údaje najdete při horním okraji faktury)
  2. Pro dotazy týkající se plateb si poznačte variabilní symbol pro platby
  3. Podle typu dotazu může být užitečné i číslo odběrného místa (EAN/EIC kód), příp.číslo elektroměru, plynoměru