3E Výpovědní lhůty, smluvní pokuty

Updated on
min reading

V prostředí liberalizovaného trhu s energiemi je boj o zákazníka na denním pořádku. Zákazník je ten, kdo si vybírá a neváhá svého dodavatele vyměnit za výhodnější nabídku. Pro jeho udržení neváhají samotní dodavatelé skrýt za drobné písmo obchodních podmínek chytáky v podobě dlouhých výpovědních lhůt a sankcí za předčasné ukončení smlouvy.

Výpovědní lhůty a smluvní pokuty 3E

Smlouva na dobu určitou

Ceník společnosti E3 nenabízí žádný produkt s možností uzavření smlouvy na dobu určitou.

Smlouva na dobu neurčitou

Všechny smlouvy na dodávky elektřiny a plynu jsou u společnost 3E uzavírány na dobu neurčitou. Výpověď ze smlouvy tedy můžeme dát kdykoli, ovšem jsme vázáni tříměsíční výpovědní lhůtou. Pokud výpovědní lhůtu nedodržíme a v mezidobí uzavřeme smlouvu s jiným poskytovatelem služeb, bude si společnost 3E účtovat několik typů poplatků (poplatek za odpojení, administrativní poplatek, ...). Všechny poplatky jsou uvedeny v Ceníku rozšířených služeb dodávky elektřiny, který si vyžádejte při podpisu smlouvy. Pokud vám některé položky nejsou jasné, neváhejte se zeptat příslušného obchodního zástupce, předejte tak nepříjemnému překvapení v případě, že se smlouvu rozhodnete vypovědět.

Více informací o společnosti 3E naleznete zde

Výpovědní lhůta začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé Smluvní straně. Pokud zákazník nepodá včas výpověď smlouvy na dobu určitou, tato smlouva se po uplynutí doby, na kterou byla uzavřena, automaticky prodlouží.