E.ON Výpovědní lhůty, smluvní pokuty

Updated on
min reading

V prostředí liberalizovaného trhu s energiemi je boj o zákazníka na denním pořádku. Zákazník je ten, kdo si vybírá svého dodavatele a pokud najde u konkurence výhodnější nabídku, neváhá svého dodavatele vyměnit. Samotní dodavatelé na tuto situaci reagují a pro udržení zákazníka neváhají obohatit všeobecné obchodní podmínky o výpovědní lhůty a sankce za předčasné ukončení smlouvy.

Výpovědní lhůty a smluvní pokuty E.ON

  Výpovědní lhůta Sankce za předčasné ukončení sml. nebo odběr od dvou dodavatelů současně Ustanovení Smlouvy / Informací pro zákazníky
Sml. na dobu určitou 90 dní

3 000 Kč v případě, že zákazník odebírá od dvou dodavatelů

+ odstoupení od smlouvy probíhá oboustrannou dohodou, jejíž součástí je ujednání o náhradě škody.

čl. 6 "Zánik smlouvy", odst.6.2, 6.3

čl. 4 "Ceny, ... ", odst.4.16

Sml. na dobu neurčitou 3 měsíce

Více informací o společnosti E.ON naleznete zde

Výpovědní lhůta začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé Smluvní straně. Pokud zákazník nepodá včas výpověď smlouvy na dobu určitou, tato smlouva se po uplynutí doby, na kterou byla uzavřena, automaticky prodlouží.