Kontakty ČEZ

Updated on
min reading

ČEZ je tradičním českým dodavatelem zemního plynu, elektrické energie a nově i mobilních tarifů již od roku 1992, kdy navázal na svého předchůdce, České energetické závody. Jeho klientskou základnu v současnosti tvoří asi 7 milionů zákazníků, není proto překvapením, že ČEZ disponuje rozsáhlým klientským servisem. Níže najdete telefonní číslo nejen na zákaznickou linku, ale i kompletní souhrn kontaktů společnosti.

Více informací o společnosti ČEZ naleznete zde.

Telefonní číslo infolinky ČEZ

Zákaznická linka* T.: 840 840 840
Poruchová linka T.: 840 850 860
Volání ze zahraničí T.: +420 371 100 100
Fax T.: 371 102 008
ČEZ Asistent** T.: 221 586 500

* Zákaznická linka je v provozu nonstop 7 dní v týdnu.
** ČEZ asistent je doplňková placená asistenční služba.

Online komunikace - email, webové stránky ČEZ

Email [email protected]
Oficiální webové stránky www.cez.cz

Korespondenční adresa, adresa sídla ČEZ

Korespondenční adresa ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň
Adresa sídla Duhová 2 / 1444
140 53 Praha 4
Telefonní číslo sídla T.: 211 041 111

Pokud hledáte adresu zákaznického centra v místě vašeho bydliště přejděte do rubriky KONTAKTNÍ MÍSTO.

Ombudsman ČEZ

Ombudsman ČEZ adresa Hvězdova 1716/2b
140 62 Praha 4
Ombudsman ČEZ fax T.: 371 101 383

Jaké dokumenty si připravit?

Čas jsou peníze a při volání na zákaznickou linku to platí dvojnásob. Než vytočíte číslo, buďte připraveni!

  1. Připravte si své zákaznické číslo nebo číslo předmětné faktury (oba údaje najdete při horním okraji faktury)
  2. Pro dotazy týkající se plateb si poznačte variabilní symbol pro platby
  3. Podle typu dotazu může být užitečné i číslo odběrného místa (EAN/EIC kód), příp.číslo elektroměru, plynoměru